Man har ju inte mkt tid över ser jag :P

Mina blogginlägg är ju ganska få..hehe..

Men nu ska jag försöka berätta om det som hänt =)

Fredag : Vaxning ( ben,armhåla ( AJ på riktigt ) )



( Ingen elev som blir vaxad på bilden =) )




Middag på balkongen "hos mig" :





Mys hos Veronica på Clarion ( Mat o hårfärgning på schemat )




Nya hårfärgen :P



Lördagen hade vi teori hela dagen: Anatomi & Fysiologi
Fick låna bil av en av lärarna ( skulle till systemet innan stängningen:P haha ! )
Vilken konstigt känsla o åka bil när vi går hela tiden annars =)




Promenaden hem från skolan:
Såå fint m vattnet o många flygplan brukar man se =)







                            Ska fortsätta att uppdatera ! Men göra ett nytt inlägg =)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0